Bekijk hieronder hoe partners Boostz inzetten om:
– NPS te verhogen
– Klantretentie te maximaliseren
– Positionering te versterken
– Als acquisitiemiddel onder ondernemers
Als ondernemersverzekeraar biedt a.s.r. haar klanten ondersteuning bij ziekte, arbeidsongeschiktheid en inkomensverlies.
a.s.r. zet Boostz in om klanten te voorzien van extra’s zoals:
Boostz helpt a.s.r. de NPS score van haar klanten te verhogen en klantretentie te maximaliseren. Door nèt dat beetje extra te bieden aan klanten, wordt de positie als ondernemersverzekeraar versterkt.
PWC ondersteunt sociaal ondernemers met kennis, netwerk en (financieel) advies. Met het Social Impact Lab en het Social Enterprise programma van PWC wordt verantwoord ondernemen en maatschappelijke betrokkenheid gestimuleerd. Om meer naamsbekendheid te genereren voor deze initiatieven, zet PWC door Boostz geproduceerde content in. Zo ondersteunt Boostz met o.a.:
PWC genereert met deze samenwerking bekendheid als partij die sociaal ondernemers ondersteunt en profileert zich als actief leider op dit vlak.
ABN AMRO investeert in kennis voor ondernemers. Ondernemersklanten van ABN AMRO ontvingen een Premium Boostz abonnement met onbeperkt toegang tot online trainingen en inspiratiesessies.
In samenwerking met Boostz organiseerde ABN AMRO meerdere keren per jaar het Boost Your Business event, waar ondernemers geïnspireerd werden door topsprekers, workshops en coaching sessies. In februari werd het event bovendien afgesloten met een tenniswedstrijd op het Word Tennis Tournament in Ahoy Rotterdam.
Boostz heeft met deze exclusieve partnership bijgedragen aan het verhogen van de NPS score en de klantretentie te maximaliseren.
KPN helpt ondernemers in een land waar de markt snel verandert, waar de klant op nieuwe manieren contact zoekt en waar de mogelijkheden om te ondernemen eindeloos zijn.
KPN heeft haar ondernemersklanten een Premium Boostz abonnement t.w.v. €149,- p.j. cadeau gedaan met onbeperkt toegang tot events, online trainingen en inspiratiesessies. Daarnaast heeft Boostz diverse content voor KPN geproduceerd gericht op ondernemers.
Boostz heeft hierbij bijgedragen aan het verhogen van de NPS score en retentie van klanten.
Ondernemersklanten van PostNL ontvangen een Premium Boostz abonnement t.w.v. €149,- p.j. met onbeperkt toegang tot events, online trainingen en inspiratiesessies. Zo vergroot PostNL het succes van (startende) ondernemers in Nederland.
Boostz draagt met deze partnership bij aan het verhogen van de NPS score en helpt de klantretentie te maximaliseren. Daarnaast bereikt PostNL via Boostz potentiële klanten via een database van 300.000+ ondernemers.
ZZP Pensioen biedt ZZP’ers een slimme oplossing voor wie na wilt denken over de toekomst. Dit pensioen is ontwikkeld voor en door ZZP’ers. Samen met Boostz worden Boostersessies georganiseerd waarin ZZP’ers online sparren met een expert, zodat zij live vragen kunnen stellen over hun pensioenopties. Boostz ondersteund hierin met:
ZZP Pensioen profileert zich hierdoor als expert op het gebied van pensioenoplossingen. Daarnaast bereikt ZZP Pensioen via Boostz potentiële klanten binnen een database van meer dan 300.000 ondernemers.
Klanten van Alfa Accountants ontvingen een Premium Boostz abonnement t.w.v. €149,- p.j. met onbeperkt toegang tot events, online trainingen en inspiratiesessies. Zo vergroot Alfa het succes van (startende) ondernemers in Nederland.
Boostz draagt met deze partnership bij aan het verhogen van de NPS score en helpt de klantretentie te maximaliseren. Daarnaast bereikt Alfa Accountants via Boostz potentiële klanten via een database van meer dan 300.000 ondernemers.