Programma: van 9 januari tot 11 maart 2023
Beperkt plek
Breng focus in je doelgroep aan met de code 123 methode
Ontwikkel de sales vorm die het effectiefst is voor jouw bedrijf
Verhoog jouw ‘closing rate‘ met nieuwe salestechnieken
Leer hoe je bestaande relaties en prospects behoudt
Creëer jouw sales ritme met de succesvolle 30-dagen challenge
De kracht van dit programma is dat je 9 weken structureel werkt aan jouw sales aanpak
alleen én samen met andere ondernemers.
Let op: doordat we peergroepen vormen, is het belangrijk dat je aan deze voorwaarden voldoet. Door je in te schrijven, neem je een optie op het programma en bespreken we jouw mogelijke deelname. Daarna maken we je deelname pas definitief.
“Ik vind sales een prachtig vak,
maar heb een hekel aan verkopen!”
Sales- professor André Hagelen
IK BEN FAN
“Ik ben fan. Erg enthousiast en heel fijn om alles over sales, waar niet mijn expertise in ligt, zo praktisch gedeeld te krijgen.”
Thomas van Poppel
Co-Founder / Managing Partner
at DELPHI4
WIN-WIN PROGRAMMA
“Ja 100% zeker! Iedereen in e-commerce moet dit doen. Ook de claims dat je door het programma meer omzet draait zijn geheel waar. Daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken. Helemaal voor de ondernemingen die zelf nog niet eigen zijn in sales. Helemaal voor deze ondernemingen is het echt een WIN- WIN programma.”
Hans Kik
European Sales Manager & Ondernemer
JA, IK RAAD HET 100% AAN
“Ja ik raad het 100% aan, vooral aan startups aangezien dit precies is wat je nodig hebt om praktisch aan de slag te gaan met upgraden van je sales.”
Bjorn Schouwenaars
Business Developer at Dutch Eco Blue
Week 1: De stip op de horizon van je bedrijf.
(Opening programma, peergroups ontmoeten en heldere doelen stellen)
09 tot 14 januari
Week 2: Kleur bekennen voor de duur van het programma. (Doelgroep en product of dienst.)
(Code 1 en 2 klanten en prospects bepalen, eigen database analyseren)
16 tot 21 januari
Week 3: De sales vorm ontwikkelen die het effectiefst is voor je bedrijf.
(De voor- en nadelen van salesvormen, plan maken inbedden sales vorm)
23 tot 28 januari
Week 4: Het optimaliseren van de propositie van jouw bedrijf.
(5 ijzer sterke voordelen creëren, eigen propositie formuleren, website boodschap verbeteren)
30 januari tot 04 februari
Week 5: Ritme, ritme en nog eens ritme creëren met de 30-dagen challenge.
(Helder ritme-plan opstellen incl. risico-management, uitvoeren challenge)
06 tot 11 februari
Week 6: De structuur van een succesvolle salesgesprek.
(Koopsignalen herkennen, gespreksstructuur en -strategie ontdekken)
13 tot 18 februari
Week 7: Meten is weten! Jouw sales structuur optimaliseren.
(CRM/Excel, Data vullen – beheren – evalueren, verbeteringen toepassen)
20 tot 25 februari
Week 8: Stay connected. Hoe houd je het contact met de klant en prospect warm?
(Marketing rotonde, directe messaging, eigen jaarplan creëren)
27 februari tot 4 maart
Week 9: Closing the deal. Hoe verhoog je de closing rate?
(Koopsignalen deel 2, ‘hoe je de klant om de order kan laten vragen’-techniek)
6 tot 11 maart
Week 0: Je LinkedIn-profiel sales proof maken!
(praktische tips, direct toepasbaar, social selling proof)
bij aanschaf direct beschikbaar
Week 10: After-sales.
Wat doen succesvolle ondernemers ná het closen van de deal?
(Voorbeelden van succes-volle ondernemers)
aan het einde direct beschikbaar
Week 11: Een methode voor doorslaggevende up-sale gesprek.
(Bewezen methode voor up-sale gesprekken)
bij het einde direct beschikbaar
Sales-professor André heeft zijn leven als ondernemer gewijd aan sales. Hij is een succesvol ondernemer en werd gekozen tot de beste spreker ooit op het Nationale MKB Congres en kreeg hoge waarderingen van bedrijven als Microsoft, Rabobank, Reed Business en de Erasmus Universiteit.
Vanwege het direct toepasbare karakter, heeft het NIMA één van André’s trainingen opgenomen als Masterclass en heeft de Erasmus universiteit een training opgenomen in haar collegereeks voor ondernemers. André heeft inmiddels al duizenden ondernemers geholpen met het optimaliseren van hun salesproces en sales leuker, eenvoudiger en 2-5 keer succesvoller te maken.
André’s trainingen zijn boeiend, praktisch en concreet. Geen vage theorieën maar concrete ideeën die je aan het werk zetten.
“Tot gauw!”
André Hagelen en Team Boostz