Tags: bedrijf, business, ondernemer in het zonnetje, ontwikkelen, advertising
MEMBER BLOG – Sabine Roex is mede-eigenaar van Hide and Seek. Tijdens haar tijd bij Google besefte ze dat er vraag was naar een nieuwe en meer klantgerichte online agency. Een agency waarbij de klant koning is. Daarom werd Hide and Seek opgericht in Januari 2014.
Waarom bestaat je bedrijf?
Wij geloven in het brengen van positiviteit door goede resultaten en duurzame relaties met onze klanten, partners en medewerkers. Ons doel is om ‘als bureau altijd de eerste keuze’ te zijn, door ervoor te zorgen dat onze mensen en onze klanten nooit hoeven te twijfelen of ze wel op de beste plek zijn om met ons samen te werken.
Welke oplossing biedt jouw bedrijf?
Wij zijn een online advertising agency. Wij kopen online media-ruimte in, real time. Dit betekent dat wij altijd en overal online de juiste doelgroep kunnen bereiken, met het relevante bericht. Iedere advertentie op je laptop, mobiel, tablet en/of desktop zou uit onze koker kunnen komen. Wij managen en optimaliseren à la minute, om zo de beste prijs-kwaliteit te garanderen. Wij zijn deskundig, strategisch, persoonlijk en anders.
Wat is het hoogtepunt in je onderneming – waar ben je tot nu toe het meest trots op?
Afgelopen jaar hebben we een enorm mooie award gewonnen, namelijk “Best Global Small PPC Agency 2021”. Uitgeroepen door de Global Search Awards. Voor onze industrie zo ongeveer het hoogst haalbare, dus dat was zeker een enorm hoogtepunt.
Wat zou je graag mensen willen laten weten over je bedrijf?
Om echt ‘the agency of choice’ te zijn, geloven we dat expert kennis en een solide strategie alleen niet voldoende zijn. Wij geloven dat je pas echt impact kunt maken als je, naast de basis van goede kennis en strategie, echt als één team met de klant samenwerkt. Dit is iets dat wij op onze eigen persoonlijke en onderscheidende manier (anders) proberen te doen. Onze klanten hebben ons dit jaar in ons klanttevredenheid onderzoek een 9,4 (van de 10) gescoord rondom ‘onze relatie’. Iets waar wij erg trots op zijn.
Waarom maakt jouw onderneming jou blij?
Bij Hide and Seek staat een fijne samenwerking binnen het team, met leuke klanten en goede partners voorop. We willen die partij zijn waarmee onze klanten graag samenwerken omdat we niet alleen goed zijn, maar ook die fijne partij waarmee het écht klikt. Daarbij willen we voor onze werknemers de plek zijn waar werken niet (echt) als werken voelt. En een blij team en blije klanten, maakt mij ook erg blij.
Waar komt je interesse voor deze onderneming vandaan?
Mijn compagnon en ik kennen elkaar van onze tijd bij Google. Hier werkten we met veel verschillende agencies. Hier zagen wij dat het naar ons idee ook anders kon. We zagen de behoefte voor een agency met meer focus op de klant. Dat was de reden dat we hebben besloten om Hide and Seek op te richten.
Wat is het favoriete onderdeel van je werkdag en waarom?
Mijn favoriete onderdeel is de start van de werkdag. Wij hebben iedere ochtend een dagstart met het team, waarbij we iedere dag een ander onderwerp bespreken. Dit is altijd effectief maar ook een luchtig en vaak een gezellig moment. Ik kan dan even kijken en vragen of het goed gaat met iedereen, waarna ik fijn aan mijn dag kan beginnen.
Wat mag er absoluut niet ontbreken op jouw bureau?
Een kopje koffie.
Met welke mensen werk je het liefste en waarom?
Vanuit Hide and Seek werken we het liefst met klanten die veel kansen zien online, maar niet per se heel groot zijn. We werken namelijk graag met het management of zelfs de eigenaren. Zodat je echt onderdeel uitmaakt van de strategie en duidelijk waarde kan toevoegen aan het bedrijf. Wanneer je met té grote klanten werkt, dan zie je vaak dat je minder impact kan maken dan wij zouden willen. Wij noemen het boetiek-klanten -> net onder de grootste A-merken.
Hoe drink jij het liefst je koffie, waar en met wie?
Ik drink het liefst koffie verkeerd, met mijn gezinnetje in Luuks Coffee (bij de Noordermarkt in Amsterdam).
Naast het resultaat, wat hoop je klanten nog meer mee te geven?
Naast resultaat is het voor ons heel erg belangrijk dat de klant echt inziet dat wij altijd in hun ‘best interest’ werken. Wij gaan echt op de stoel van de klant zitten en werken samen als een team. Met uiteraard als doel om onze belofte waar te maken en samen te zorgen voor de gewenste groei van de organisatie.
Ben je een liefhebber van podcasts of luister je liever naar muziek? Wat luister je dan graag?
Soms luister ik een podcast maar het liefst luister ik naar muziek -> vaak luister ik naar de Spotify playlist “A shot of Indie’ maar duik ook wel vaak in 90’s playlists.
Direct doorpakken? Groot gelijk!
Bekijk onze training
In 5 stappen naar meer omzet
Wat leer je in deze training?
Maak sales 2 tot 5 keer succesvoller! Hoe? Door te focussen op klanten die substantieel bijdragen aan je omzet en winst. Salesgoeroe André Hagelen leert je hoe jij jouw salesproces kunt optimaliseren.
Na deze training:
- Weet je wie jouw ideale klant is en hoe je hem gaat benaderen;
- Weet je hoe je in gesprek gaat met hen en de bezwaren wegneemt;
- Weet je hoe je een win-win deal sluit en je omzet daarmee flink verhoogt
Wat leer je in deze training?
Maak sales 2 tot 5 keer succesvoller! Hoe? Door te focussen op klanten die substantieel bijdragen aan je omzet en winst. Salesgoeroe André Hagelen leert je hoe jij jouw salesproces kunt optimaliseren.
Na deze training:
- Weet je wie jouw ideale klant is en hoe je hem gaat benaderen;
- Weet je hoe je in gesprek gaat met hen en de bezwaren wegneemt;
- Weet je hoe je een win-win deal sluit en je omzet daarmee flink verhoogt